18 Mayıs 2011 Çarşamba

stop that train i'm leavin (*)


üstümden bir duman geçiyor
sırtımı dolanıyor zarif çizgilerle karanlık

her nefes verişimde şişmanlıyor düşmanım
her adımımla hava biraz daha kararıyor

beklemiyorum,
içimdeki odunların kayboluşuna saygısızlık olur bu zira

yalnızca dinliyorum.
düdüğü çalan benim izinsiz kaçan bulutlara

kimseyi taşıdığım için değil dolanışım,
aksine tesellisiyim ben kimsesiz kasabaların

bir heyecan taşımıyor hikayem.
açları doyursun diye yazılmadı o.

ne ben bıktım dolanmaktan,
ne bir bekleyen vardı aslında.

ben doğmadan çok önce kurumuştu umutlar
yeşermesi için suya değil süte ihtiyacı vardı onların

ırmaklar yalnız bırakmıştı bizi çünkü
sokaklar ve dağlar anne diyordu çünkü

seninle konuşacaklarım var diyenler
bir daha gelmemek üzere gidiyordu o an.

uzaklara değil ama. bilinmeze belki ama,
uzaklara değil.

zira yurtsuzlar için uzak yoktur.
bir eski vardır yalnızca, bir de yol.

--------

* Bob Marley

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder